UKK – usein kysyttyjä kysymyksiä majoittumisesta Postitaloon
Tervetuloa majoittumaan Postitaloon Äänekoskelle!
Tässä muutama usein kysytty kysymys majoittumisesta automaattihotelli Postitalossa.
Haluan varata huoneen tällä illalle. Onko teillä tilaa?
Voit varata huoneen samalle illalle suoraan ->varausjärjestelmän kautta ja sivut näyttävät aina oikean varaustilanteen. Kun varaat huoneen hotellin nettisivuilta, niin järjestelmä lähettää sinulle automaattisesti ohjeet sisäänkirjautumiseen ja huoneeseen pääsemiseen.
Miten majoittuminen Postitalossa toimii? Kuinka varaan huoneen?
Postitalo on automaattihotelli, huoneen voit varata verkossa kotisivultamme www.hotelliposti.fi ja kirjautua sisään ympäri vuorokauden (24/7) henkilökohtaisen avainkoodin avulla.
Kuinka huone maksetaan?
Varaus tehdään ->varausjärjestelmän kautta ja se maksetaan luottokortilla, tai verkkopankkissa. Maksu veloitetaan varauksen teon yhteydessä.
Voinko maksaa laskulla?
Varaukset voidaan maksaa laskulla. Varaus tehtävä 7 päivää ennen majoituksen alkamista. Lähetämme laskun majoituksista. Jos haluat maksaa laskulla otathan yhteyttä.Yhteydenottolomake. Huomio, että lasku tulee olla maksettuna ennen varausta . Iltaisin, viikonloppuisin sekä viimehetkellä (alle 7 päivää) varaukset vain suoraan--->varausjärjestelmänkautta.
Laskulle lisätään 10 euron laskutuslisä.
Voinko muuttaa tai perua varauksen?
Hotellin oman varausjärjestelmän kautta Postitaloon tehty majoitusvaraus voidaan perua yhtä (3) vuorokautta ennen majoittumista ja pidempiaikaiset majoitukset erillisen sopimuksen mukaan.
Minulla on alennuskoodi, kuinka toimin?
Käytä alennuskoodia varatessasi huonetta nettisivuillamme. Syötä alennuskoodi sille varattuun paikkaan. Huomioithan, että alennuskoodit toimivat vain omilla nettisivuillamme.
Onko käytössäni pyyhkeet ja liinavaatteet?
Kyllä on. Puhtaat liinavaatteet ja pyyhkeet löytyvät huoneesta.
Kuuluuko huoneiden hintaan siivous?
Kyllä. Huoneet siivotaan majoittumisen jälkeen. Pitkäaikaisvarauksissa asiasta sovitaan erikseen majoittujien toiveiden mukaisesti.
Mitä muita palveluja huoneiden hinnat sisältävät?
Käytössäsi on veloituksetta ilmainen pysäköinti. Pyykkikone ja asukaskeittiö ovat yhteisessä käytössä.
Voinko tilata aamupalan?
Huoneen hinnat eivät sisällä aamupalaa .Vieressä olevasta Hotelli Hirvestä voi ostaa aamupalan 14 eur henkilö,soita ja varaa aamupala puhelin numerosta 014520121. Isommille ryhmille myös paikan päällä (minimi 70 henkeä. Voit kokata itse huoneissa, joissa oma keittiö, tai käyttää yhteiskeittiötä.
Onko Hotellissa hissi?
Hotellissa ei ole hissiä .Huoneet kerroksissa 1-3 huomioi tämä !
Saako huoneissa tupakoida?
Huoneissa ei saa tupakoida. Pihassa erillään rakennuksesta on merkitty tupakointipaikka.
Onko Postitalolla parkkipaikkoja?
Pihassa on paljon ilmaisia parkkipaikkoja. Myös isot autot mahtuvat hyvin pihaan. Pihassa on myös maksullisia lämmitystolpallisia paikkoja, jotka ovat asiakkaiden käytössä.
Sähköauton lataaminen?
Hotellin pihassa ei ole sähköautojen latauspistettä. Sähköautojen lataaminen lämmitystolpista kielletty.
Läheltä löytyy useita sähköautojen latauspisteita.
Miten sisäänkirjautuminen automaattihotelliin tapahtuu?
Kaikkiin huoneisiin on avaimeton kulku älylukon avulla. Toimitamme sähkopostilla kirjautumisohjeet, avainkoodin ja huonenumeron sisäänkirjautumispäivänä klo 16.oo mennessä.
Kuinka myöhään voi saapua?
Saapumiseen ei tarvita erillistä sisäänkirjautumista ja saapua voi itselleen sopivana ajankohtana, vaikka myöhäänkin.
Miten toimin, jos ovikoodi tai älylukko eivät toimi?
Yleisin syy siihen ettei ovikoodi tai älylukko toimi, on yksinkertaisuudessaan se, että koodin syöttämisen jälkeen tulee muistaa painaa # sekä kääntää nuppia, jotta lukko aukeaa. Muistathan aina lukea ohjeet huolellisesti! Tarvittaessa yritä uudelleen, kun olet varmistanut olevasi oikealla ovella. Jos olet ulko-ovella, voit kokeilla toista ulko-ovea. Postitalolla on yhteensä kolme ulko-ovea. Ongelmatapauksissa ota yhteys asiakaspalveluun aukioloaikojen puitteissa soittamalla numeroon +358407171230 tai info@hotelliposti.fi .Lukkotoimittajan tekstiviestipalvelu asiakaspalvelun ulkopuolella 0500547336
Miten toimin, jos PIN-koodi ei toimi?
Tarkista PIN-koodi vielä kerran. Tarkista, että numerot ovat oikeassa järjestyksessä. Ohje lukon vieressä.
Mistä saan apua ongelmatilanteissa?
Voit kysyä apua sähköpostitse osoitteesta info@hotelliposti.fi. Voit myös soittaa numeroon +358 407171230.Asiakaspalvelu arkisin klo 9.00-16.00 välillä.Asiakaspalvelun puhelinpalvelun ulkopuolella tekstiviesti numeroon 0500547336.
Kiireellisissä saman päivän aikana hoidettavissa asioissa, ota yhteys puhelimitse. Tällaisia tilanteita ovat:
Et pääse sisään huoneistoon.
Vesivahinko tai vesivahingon uhka.
'Turvallisuusriski huoneistossa.
Sähkön tai vedenjakelun häiriöt.
Tukkeutuneet viemärit.
Kaikkien valaisimien epäkunto (ei yksi palanut lamppu)
Toimimaton lukko.
Tuholaiset.
Merkittävät puutteet siisteydessä.
3 Päivän aikana hoidettavista asioista voit lähettää sähköpostia. Esimerkkejä ongelmista:
Huoneiston toimimaton astian- tai pyykinpesukone.
Voit käyttää tarvittaessa yleisissä tiloissa olevia yhteiskäyttökoneita
Puuttuvat laitteet.
Puutteet kalusteissa.
Lamppujen vaihdot.
Puuttuvat astiat.
Voit käyttää yleisen keittiön astioita!
Muut ei kiireelliset viat
Huoneistoni pyykinpesukone tai jokin muu laite ei toimi. Mitä teen?
Laita sähköpostia osoitteeseen info@hotelliposti.fi ja vastausta odotellessasi käytä toisia yhteiskäytössä olevia koneita.
Saako huoneisiin tuoda lemmikkejä?
Saa, lisämaksusta. Remontoimme viellä huoneita, joihin lemmikkejä voi tuoda.Huoneiden valmistuttua ne tulevat varattavaksi varausjärjestelmän kautta.
Kysy lisää info@hotelliposti.fi
Asiakaspalvelu arkisin klo 9.00-16.00.Puhelin 0407171230
Sähköposti: info@hotelliposti.fi
Vika päivystys arkisin klo 16 jälkeen ja viikonloppuna .Lähetä tekstiviesti numeroon 0500547336 ja odota vastausta.
Kotakennääntie 1 44100 Äänekoski
Tässä annettua sisältöä ei voi näyttää nykyisten evästeasetusten vuoksi.
Tämä sivusto voi tarjota kolmansien osapuolten omalla vastuullaan toimittamaa sisältöä tai toimintoja. Nämä kolmannet osapuolet voivat määrittää omia evästeitään esimerkiksi seuraamaan käyttäjien toimintaa tai mukauttamaan ja optimoimaan tarjouksia.
Tämä sivusto käyttää evästeitä toimittaakseen kävijöille optimaalisen käyttäjäkokemuksen. Tietty kolmannen osapuolen sisältö näkyy vain, jos kolmannen osapuolen sisältö on otettu käyttöön.